رئيس كل دادگسترى استان يزد :در تربيت زندانيان موفق نبوده ايم

رئيس كل دادگسترى استان يزد با اشاره به وظيفه بازسازي زندانيان گفت: متاسفانه در طول اين چند سال موفقيت چنداني نداشتيم و بسياري از زندانيان در زندانها هستند كه براي چندمين بار به زندان محكوم شده‌اند كه اين موضوع نشان دهنده عدم موفقيت ما در تربيت زندانيان بوده است.

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا :غلامحسين حيدري در سومين روز از هفته قوه قضائيه با كاركنان اداره كل زندانها و اقدامات تامينى و تربيتى استان يزد ديدار نمود و در اين ديدار رئيس كل دادگستري استان يزد ضمن تسليت ايام فاطميه و شهادت آيت‌اله دكتر بهشتي و شهداي قوه قضائيه ابراز اميدواري كرد: مجموعه كاركنان دستگاه قضايي در استان يزد به شيوه‌اي عمل كند كه ديني كه شهدا بر ذمه ما دارند خود ادا شود.

وي با اشاره به مشقات و سختيهاي كار زندانبانان، اصلاح مجرمان را از وظايف آنان دانست و گفت: مجموعه پرسنل اداره كل زندانها بايد به شيوه‌اي عمل نمايند تا مجرمين متنبه و پاك و با تقوا به آغوش جامعه باز گردند.

حيدري با اشاره به وجود واحد فرهنگي در زندانها و اقدامات فرهنگي اين واحد اضافه كرد: براي تنبيه زندانيان به گامهاي اساسي ديگري نياز است و زندانبانان بايد از تهذيب نفس بر خوردار باشند تا زندانيان را تحت تاثير قرار دهند.

رئيس كل دادگسترى استان يزد در پايان گفت: چنانچه انسان بتواند امور بين خود وخداي خود را اصلاح نمايد و اخلاق ناپسند را از خويش دور سازد، نتيجتا خداوند تمامي مشكلات و گرفتاريهايي كه امكان دارد از ناحيه افراد جامعه براي وي پيش بيايد از او دور خواهد ساخت.

منبع:ايسنا

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا